poniedziałek, 17 listopada 2014

Andrea Brooklyn Morgan

Witam
Jestem jedną z .. kilku dziewczyn które bedą tworzyły tu historie.

Tak już bez zbędnych słów. Opis jednej z kilku dziewcząt :)



Andrea Brooklyn Morgan

Jestem 19 letnią wampirką z powinowactwem z żywiołami. Te 19 lat mam od .. dłuższego czasu.
Moją jedyną rodziną jest Ivo - 12 letni kuzyn. Ivo jest czymś w rodzaju nieśmiertelnego czarownika.Pochodze z Nowego Yorku. Moja matka była magiem, tata wampirem. Lubie modelować, pisać książki i słuchać muzyki, prowadze księgarnie.
Lecz UWAŻAJCIE nie jestem żadną pustą lalą. Jestem lekką buntowniczka, lubie stawiać na swoim. Tylko Ivo może sie ze mną równać, jednak do przyjaciół jestem miło nastawiona chyba że ktoś mnie naprawde wkurzy- wtedy uważajcie na mnie, bo pokaże pazurki!
:D 
Do zobaczenia w opowiadaniu ! :*
  


Klaus Mikaelson
To mój przyjaciel.
Jest mi bardzo bliski,  od zawsze mi pomaga. Zdarza mu sie być "dobrym",jednak nie bez powodu moje znajome maja go za bad boya. Jest dużo starszy ode mnie. To pierwotny. I w dodatku hybryda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz