czwartek, 20 listopada 2014

Jasmine Weasly 

Hej jestem Justyna :) Jestem jedną z dziewczyn , które będą tworzyć tego bloga  . Żeby się nie rozpisywać zapraszam do czytania opisu z jednej z kilku bohaterek tej historii :) 

Jestem zwykłą 17-latka o niezwykłych zdolnościach czyli w sumie nie jestem taka zwykła ani normalna . Jestem pół aniołem pół wampirem , mieszkam z babcią Grace odkąd pamiętam , często się przenosimy ze względu na moja mieszaną naturę.Czasami  bywam kapryśna, uparta  ale to cała ja gdy dusza buntowniczego wojownika przejmuje inicjatywę  potrafię zadać ból w obronie bliskich .

Dean Winchester - Pierwotny wampir o demonicznych skłonnościach oraz o bardzo nieposkromionym temperamencie i silnej osobowości bardzo pociągającej .Zawsze stawia na swoim , jest nieugięty (..)Ale czy miłość nie potrafi zdziałać cudów nawet z najokrutniejszymi osobami tego dowiemy się niebawem ...
 * Dean i Jasmine  jeszcze się nie znają lecz ich losy wkrótce się ze sobą splotą...                                                             

2 komentarze:

  1. Ciekawi mnie postać Jasmine pół anioł pół wampir.....a myślałam że to ja mam niemożliwe pomysły xD
    Martwi mnie hym.... nie wiem jak to nazwać....układ strony ?? Chodzi mi o to że w większości waszych wszystkich opisach te .....etykietyki? No to z tym żeby zostawić komentarz, udostępnić na fb, twitterze.....itd. wchodzi na tekst i nie da sie przeczytać (u cb nie mogę przeczytać opisu Deana) no i to też powoduje że ton przycisk (czy coś) /komentarz/ jest mało widoczny. - przejrzałam z 5 razy stronę by go znaleźć ;O
    Normalnie nienawidzę się.....piszę tylko komentarz do postaci a już się rozpisałam....wybacz :|

    Zapraszam do mnie : http://battle-of-destiny-tvd.blogspot.com/

    P.S. mogłybyście zdjąć szyfrowanie obrazkowe ? Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za miły komentarz :) Oczywiście że wpadnę na Twojego bloga ;) Postaramy się to z dziewczynami naprawić:)

    OdpowiedzUsuń