czwartek, 27 listopada 2014

Rozdział IV

Mężczyzna natarł z całą swoją wampirzą siła na przeciwnika , powalając go z wielkim łoskotem na betonową posadzkę . Po czym podszedł do niego  i podniósł go za kołnierz skórzanej kurtki .
-No i co teraz powiesz , taki z ciebie cwaniak by najpierw zadzierać z Andreą a potem z wampirem z wyłączonym człowieczeństwem 
-Co ty sobie wyobrażasz jestem łowcem , mnie nie można zabić co inaczej spadnie na ciebie klątwa- mówił pan Jones , z ustami pełnymi krwi od ciosów przeciwnika 
-Ehh...myślałem , że wy łowcy posiadacie choć trochę rozumu , oczywiście że cię nie zabije , ale znam kogoś kto się tobą zaopiekuje każdy twój kolejny dzień będzie męczarnią .-odrzekł Enzo a w jego głosie czuć było rozbawienie całą tą sytuacją.
Całej tej sytuacji przyglądała się Andrea , która po mimo swojej buntowniczej natury nie atakowała , tylko czekała aż sytuacja się ustatkuje . Gdy zobaczyła jak pan Jones upada pod wpływem ciosu zadanego pięścią w twarz  przez napastnika podbiegła.
-Enzo ty dupku nie miałeś go zabijać tylko nastraszyć przecież spadnie na ciebie klątwa - krzyczała zbulwersowana Andrea
- Wyluzuj mała stracił na chwilę przytomność, resztą zajmie się mój przyjaciel . Przewiesił sobie łowce przez prawe ramie a raczej to co z niego pozostało rzucił krótkie ,,Uważaj na siebie mała" i odszedł w kierunku miasta , zostawiając osłupiałą Andrea na środku parku. 
Enzo szedł swym luzackim krokiem gdy ktoś go potrącił :
-Uważaj jak idziesz - krzyknęła mu prosto w twarz dziewczyna 
- Ej , Ej spokojnie kochana po pierwsze to ty mnie potrąciłaś a skoro już mnie odnalazłaś to zdradż mi swoje imię w końcu przypadki są najpiękniejsze - mówiąc to zawadzko się uśmiechnął i puścił oko do nieznajomej
- Po pierwsze nie znam cię a po drugie nie chce cię poznać -  mówiąc to mimowolnie odrzuciła kosmyk rudych włosów z czoła
- Emm...kochana a raczej Jasmine naszyjnik cię zdradził
_______________________________________________________________________________
Heejo pisała dla was Justyna :) Mam nadzieję że rozdział się spodoba liczę na miłe komentarze :) Rozdział trochę krótki następnym razem postaram się wiecej napisać ;)

1 komentarz:

  1. Enzo ! Boski <3
    Uwielbiam złe charaktery ! :3
    Rozdział świetny :D

    OdpowiedzUsuń